| |

~por tu, thalia~

inila dia artis fav aku. thalia sodi. aku kenal dia melalui lakonan dalam telenovela 'maria mercedes' n 'rosalinda' time sekola dulu. aku suka gila kat minah ni. da la cun, pandai berlakon, suara soprano giler best... badan lawa siot, so curvy. berangan nak jadi cam diala... tapi tak kot. lagi pic dia kat bawah...

cun la thalia ni... aku suka sangat tengok dia. dari zaman anak dara sampaila da kawin anak sorang. dia kawin dgn david motolla yg michael jackson benci tu. kirany suami dia ni bekas suami mariah carey dulu. kaya tu hubby dia. mogul muzik lagi tu. sape tak kenal sony... lagi pic dia kat bawah time pregnantkan erika...

ini time dia tengah pregnant anak perempuan sulungny, erika. eiii, suka sangat tengok pic ni. tengah pregnant pon melaram g. dasar selebriti. suka sangat thalia miranda sodi ni. memang suka tengok dia. kat bawah ni pic thalia yg paling aku suka...

thalia yg seksi! lawala baju dia... tapi badan dia g lawa. aku suka sangat. nak pakaila korset mcm dia... hehehe... thalia, thalia...

0 comments: