| |

~metamorfosis si dara kapoor~



korang kenal tak sape minah ni? inilah dia artis bollywood yg aku minat. dalam bebanyak artis pempuan bollywood aku suka dia - kareena kapoor. dulu nila rupa dia. kembang-membang. boroi. debab. berlemak. pipi dia, uhhh... cam menyampah je tengok...

inilah dia skrg... the new kareena kapoor... fuyoh!!! tersangatla kurus dan seksi-meksi. da jadi semakin cantik, tertarik, ko memang d bom la. aduh... teramatla jelesny aku kat dia skrg. lagi pic dia...


inila dia d new kareena kapoor dalam filem 'takshan' tak salah aku. da tak malu g berbikini. kalo aku la skrg dgn bentuk badan yg skrg ni, malu siot... my 'excess of tummy' is hanging on my underwear la. buruk bebenor rupaku berbikini begini pada masa-masa ini. benci tgk badan dia coz cemburu! layan lagi...



haa... tengokla belakang badan dia. sexyback lady. huh! nampak tulang betol. dulu dia mana ada tulang gini. tulang dia dulu cam tulang belakang aku yg terkini. bila tekan, rasa daging dulu baru tulang... kalo dia yg skrg ni tekan je, terus rasa tulang. sedih betol aku... dulu time sekola, aku kurus canila. time diploma pon... skrg... mengalahkan mummies... oh, mummy!

ini pic pasport aku dolukala time diploma... dulu, pic ni pon aku da rasa buruk n gemok. tp, bila time skrg, aku rasa inila pic yg d best n cuter among other pasport pics aku...


ini ni, pic aku d latest. da gemok da... tak macam dulu-dulu... burukla... aku tak suka rupa bentuk badan aku skrg. aku menggemokkan diri sebegini selama 6 tahun, sikit demi sikit. dulu aku tak pedulipon soal makan coz aku kurus. aku makan bontot ayam tetiap ari rabu time kat perak dulu coz ada pasar malam. then aku makan ayam banyak-banyak. makan nasi berlauk. then aku banyak tido. aku mmg pemalas bersenam. tak pernah pon. tak suka. time sekola je... itupon dolukala pny cerita. skrg, aku stil gemok... bila tah nak kurus. da cuba macam-macam. lax 9 la dari ombak besar, jusmate la dari dr rozmey. tak best. tekstur mcm taik. yg jusmate lak manisny ya ampun, tak tertelan. lagi, aku makan oat je... tak best. aku suka makan... tutamany ayam. lama-lama muka aku pon jadi mcm ayam. oh, jangan jadi pengecut cam ayam dahla...

0 comments: